söndag 12 februari 2012

Så ska det låta

Det programmet var banne mig riktigt bra ikväll! Kunde fasen det mesta och det hör ju inte alltid till vanligheterna. Märks att pappa lärt upp mig sen barnsben med alla gamla svenska visor, det är ju förtusan fina! :) Tycker nästan det är synd och skam att alla varken kan eller känner till dem, speciellt de i min ålder och yngre. Måste bara slå ett slag för de svenska visorna, de är för bra för att glömmas bort helt enkelt!

Ser för övrigt fram emot veckan som kommer, ska till specsavers imorgon och göra syntest (2 år sen sist) och därefter ska det skrivas arbete som ska in mot veckans slut. På tisdag ska jag åka till Hörvik, hälsa på alla solrosbarn, träffa Sara och kanske en å annan känning som man inte sett på ett tag :) Det är ju även alla hjärtans dag så skippar träningen och går på restaurang med min kärlek! Allt detta, och en massa annat. Ser ut att bli en bra vecka!

Bästa platsen på jorden, saknar Hanö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)