onsdag 1 februari 2012

Orkar inte...

Onsdag, alla redan! Hjälp vad allt går fort. Har varit några intensiva skoldagar nu och därför har det inte blivit så mycket av datorn och den varan. Ska jag vara ärlig så har jag tröttnat på det...orkar inte stara datorn, orka inte läsa de bloggarna jag följer, orkar inte gå in på facebook..Det finns ju så mycket annat att göra. Har iaf sökt en hel del sommarjobb nu, har kommit ut en himla massa häromkring :) Det orkar man iaf starta datorn för. Läsedag idag med, har ett par 200-300 sidor att arbeta mig igenom till imorgon ska nog gå i mellan varven som man tvättar, städar, lagar mat och diskar typ. Blir jag som får ta hand om allt här idag eftersom min andra halva sitter barnvakt och ska gå på kurs ikväll. Men det ska väl gå det med!

Här kommer några bilder från helgen, som för övrigt var toppen!

Johanna :)

Älskar att prova skor som jag tycker är fula :)

Jag provar en hårig sak :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)