onsdag 24 oktober 2012

Längtan...

...efter julen har verkligen infunnit sig! Som jag ser fram emot den högtiden. Kan inte låta bli att sitta här och lyssna på lite jullåtar, kokade även en gryta tomtegröt nu i eftermiddag. Tror jag snart ska planera ett bak av lite mjuk pepparkaka och något annat gott.

Har annars haft skola hela dagen. Examinationen gick bra och jag fick mycket cred för den fina powerpointen jag gjorde, men det bästa är ändå att jag fick VG på tentan. Den låg på 10 hp vilket innebär att jag nu får betyget i hela kursen. Har därmed satt tre VG på raken i kurser nu. Ganska nöjd! Annat blir det i mattekursen som kommer om några veckor. Där får jag jäkla lägga manken till och kämpa för att bli godkänd. Men fram till dess så blir det nu två veckor ledigt från skolan. Det är inte så dumt med att få besked om inställda lektioner! Frågan är bara vad jag ska göra med denna tiden? Måste ta till vara på allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)