torsdag 11 oktober 2012

Temadag

Har idag haft temadag med årskurs 3, och så himla bra det gick. Djupa diskussioner om liv, död, barnarbete och barnaga. Allt i Astrid Lindgren anda! Som de älskade detta, och jag fick hela klassen att älska Astrid! Jo jag är nöjd :) Känns så roligt när man får dom med sig. Nåja, imorgon är sista dagen och det är alltid lite tråkigt, men samtidigt skönt. För jag och Andreas har varit på samma skola, och jobbat om varandra rejält. Allt har hamnat åt sidan denna veckan för VFU:n.

Underbara tant!


Imorgon fyller min kära mormor 80 år! Än är det liv i luckan, och jag är så otroligt glad över att ha henne. Hon är stark, envis, givmild och gjord av stål! Så imorgon blir det storkalas på Lister :D

Här fyllde mormor 75, tiden går! Och vad stora och gamla vi barnbarn blivit på de 5 åren. Lilla Wiktor är inte ens med för han hade somnat när bilden togs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)