söndag 7 oktober 2012

Skallebank

Sitter i sängen och försöker planera min praktik. Allt ska vara så gott som klart till imorgon, och jag börjar nu. Men har varit på fotboll och jobbat hela dagen, frös röven av mig för att stötta de gule. Inte en enda poäng fick vi med oss heller, aningen surt! Antar att det är detta som göra att huvudvärken smugit sig på här ikväll.

Hur var då Ullared? Jo hade räknat med mer folk än vanligt då det var en lördag, men att det skulle va vi och 26000 andra hade jag inte tänkt! Knökfullt i varuhuset och efter första rundan när vi kom ut ringlade köerna flera hundra meter kring området, allt va precis sådär som man bara sett det på tv. Men eftersom vi varit där så tidigt så fick vi vipstämpel och kunde glatt skratta åt de som stod i kö medan vi fick gå in och ut hur vi ville. Många besökare var irriterade och arga, men jag tycker inte att man kan tjura, det gjorde inte vi och fick en bra dag ändå! Dags att återgå till jobbet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)