onsdag 19 december 2012

Bråda dagar

Det är det nog för de flesta nu såhär års. Jag jobbar heltid denna vecka, samtidigt som jag går i skolan. Det är lite tufft! För samtidigt vill man ändå hinna med allt som ska fixas inför julafton. Jag älskar ju denna sista vecka av förberedelser som är. Mat som ska handlas, kakor bakas, julgodis fixas, julklappar som ska slås in och granen som ska kläs. Svider lite att inte kunna ägna tiden åt allt det där nu, men vem vill inte tjäna pengar om de kan?

Hade sovmorgon idag, så himla skönt att kunna sova till åtta för en gång skull! Nu har jag nyss skrivit klart min andra fältuppgift och alla arbeten innan jul är klara. Det är gött! Nästa tenta nalkas 15 januari. Nu ska jag vika lite tvätt, slå in några klappar och äta innan det är dags att jobba eftermiddag och kväll!

Här kommer lite bilder från söndagens julshopping med syster på Emporia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)