lördag 15 december 2012

#Drartäcketöverhuvudet

Häromdagen, igår och idag har varit sådana förbannade dagar då man vill vara liten igen och gömma sig. Hur mycket otur har man inte om tre bilar går sönder på en dag? Där inräknat vår bil och svärföräldrarnas två bilar. Den dagen kunde bara ta och dra någonstans. Igår var sjukt jobbigt då jag satt med min rapport timme efter timme och inte fick inte alls ihop den så att jag blev nöjd. Tillslut skickade jag in den. Idag har det även varit kaos på alla ställen vi varit på...annat folk anar fan inte hur bra de har det? Om de bara visste hur jävla fullt upp man kan ha, det ena har liksom avlöst det andra. Är riktigt jävla trött på det mesta nu. Allt går åt pipsvängen ändå! Jag vill dra i en spak och STANNA tiden NU! Ingetblirändåsommantänktsig. 

Det bästa som hänt de här dagarna är att vi varit bortbjudna på middag hos vänner och sett deras nya lya. Det var riktigt trevligt och vi har grymma planer ihop! Jag har fått jobba alla dagar nästa vecka fram till jul! Vaddå inget liv innan julafton? Min morbror har ryckt in som en räddare i nöden och lånat ut bil till mig under veckan så jag kan ta mig till jobbet. Vi har även hittat en fin julgran!
Ska kanske försöka vara pedagogisk i mitt eget liv och lyfta fram det som är positivt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)