söndag 23 december 2012

Dan före dan

Klockan närmar sig midnatt, här kör vi enligt tradition med uppesittarkväll och bingolotto. Inte ett öre rikare, men vad gör det?! Allt är äntligen klart och det är först nu efter en vecka som jag kan andas ut, såhär halv tolv på kvällen! Nåväl, jag gick in på first class och får se att jag fått VG på min rapport. Jag har fått VG i matematik?! Jo det är sant! Så himla glad för det :)

Jag längtar som ett litet barn inför imorgon. Det är speciellt med julafton, fortfarande! Dessutom firar jag och Andreas 4 år tillsammans. Det gör inte dagen sämre precis. Den allra bästa och mysigaste dagen är välkommen nu! 

Btw, är det en ganska stor skillnad på julgranen 2011 och granen 2012. Allt ska ju anpassas för lilla Dumle. 

2011

2012



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)