lördag 19 januari 2013

Efterlängtade helg

Äntligen är helgen här. Efter tre dagars slit framför datorn från 7.00 på morgonen till 00.00 på kvällen så skickade jag igår in tentamen 15.56. Det vill säga 4 minuter innan deadline och det kändes inte bra! Utan tvekan så har detta varit den svåraste examinationen jag någonsin varit med om under dessa åren på högskolan. Nåväl, den är inne och jag har gjort mitt absolut bästa. Jag hoppas bara på att jag klarar den nu, inget mer. Kvällen spenderade jag sedan inne i Sölvesborg med mina fina vänner. Mycket behövligt :)

Medan Andreas nu är ute och springer runt så har jag passat på att ta tag i städningen här. Snart ska vi in till stan och köpa pellets till mamma. Vilket i sin tur innebär att vi ska lasta och bära sisådär 1 ton säckar, bra träning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)