söndag 13 januari 2013

Skaka rumpa...

...det har jag gjort idag på sumban. Lika härligt varje gång! Måste säga att jag och Andreas har legat i nu efter nyår. Dags att skärpa livsstil och träning ytterligare, denna gång på initiativ av min andra halva. Go for it tänkte jag och nu är vi igång. I veckan som varit har träningen tagits upp på allvar efter helgerna och det känns bra. Bådas mål är att vara hälsosammare och få in träningen på rutin i vardagen. Att man sedan kanske tappar något kilo här och där är ju bara en bonus. Måste säga att jag är en aning avis på Andreas som efter tolv dagar gått ner 6 kg. Tänk om det hade varit lika lätt för en annan! Själv får jag vara nöjd med 1 kg så här långt ;) Nåväl, det viktiga är ju att träna och röra på sig. Det är något man ska göra om man kan tycker jag! Jag har aldrig gillat lathet... :)

Imorgon väntar afrodans, tagga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)