torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Idag tänker jag på alla som har det tufft och jobbigt. Alla som är ensamma och saknar någon. Alla som som inte längre finns med oss. Alla som har någon att dela dagen med. Ta hand om varandra, va rädda om varandra och ta ingen för givet!

Med de orden så önskar jag alla en varm och härlig alla hjärtans dag!

Själv har jag idag passat på att hälsa på mormor och ge henne en liten gåva. Jag har besökt min familj och delat ut en varsin gåva även till dem. Allt för att visa att jag tycker om dem!

Kvällen spenderar jag nu med min sambo och stöttepelare som alltid finns där för mig. Istället för att äta ute i år så bestämde vi oss för att laga en trerätters här hemma. Till förrätt blev det parmaskinka med melon. Huvudrätten bestod av Biff a la Lindström med klyftpotatis och persiljesmör och efterrätten blev varma inlagda päron med mintchoklad och vaniljglass till. Riktigt mumsigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)