onsdag 13 februari 2013

Karlshamn nästa!

Efter att ha tillbringat hela långa dagen med något jag trodde var examinerande så förtjänar jag ledighet idag! Ja just det, är det verkligen tillåtet av skolan att vara så fräck och fullkomligt lura en? Har de senaste dagarna kämpat med att försöka läsa ut mina sju böcker och skriva ett paper på det. Alltför att förbereda inför gårdagens litteraturseminariet där alla skulle vara delaktiga och diskutera. Följt av ett grupparbete där vi skulle göra en folder och presentera vår funktionsnedsättning i tvärgrupper. Allt var examinerande, för det var så de sa! När vi väl kämpat oss igenom förmiddagen har vi en samling där vår lärare säger att de blåst oss, på vad tänker vi... "Jo det är så att allt det ni har gjort nu kommer inte att bedömas, det är alltså inte examinerande!" Okej, tack för den käftsmällen! Dumma skola! 

Nåväl om dryga timmen beger jag mig mot Karlshamn för att träffa Jennie, gå en runda på stan och ta en fika. Jepp, det kan bli bra det! 

En bild på Jennie från sommaren 08,
då vi galna MAIFtjejer hängde dagarna i ända under sommarcupen på vallen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)