måndag 4 februari 2013

Det där med eget ansvar...

...är inte lätt! Visst är det skönt att slippa åka in till skolan så ofta, men inte lika skönt då det förväntas av mig att jag ska läsa och studera allt hemma. Det är så otroligt lätt att hitta undanflykter, och det är så himla lätt att boka upp tusen andra saker bara för att det inte står lektion i kalendern. Nu sitter jag här med tusen sidor som ska vara lästa till onsdag, så att jag hinner skriva klart mitt paper till måndag. Och visst har jag läst, men det tar en jäkla tid och när man väl har läst 50 sidor så orkar man inte ta in mer. Jag har självstudier idag och har nästan pallrat mig igenom en hel publikation, men om sisådär en timme så ska jag köra och jobba. När jag väl kommer hem ska jag äta och träna och därefter är det ju många bra program på tv som man ska se ;) Nej det där med eget ansvar är inte så lätt alla gånger! 

Man får aldrig tid, det handlar om att ta sig tid. Lättare sagt än gjort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)