tisdag 1 februari 2011

Trött!!

Jag är trött och seg till tusen...vet inte om jag håller på att bli sjuk eller något. Har varit rätt så hängig de senaste dagarna och jag känner att något inte är som det ska. Det är rinnsnuva, nysningar, konstig mage och huvudvärk om vart annat. Hoppas att det försvinner! Har så mycket nu så det räcker och blir över, men har mina misstankar om att mina symptom kommer för att jag är så stressad.. Men det går ju knappast att sänka tempot :P

Imorgon har jag fältdag vilket innebär att jag ska åka ut till mitt älskade Listerland! Ska tillbringa dagen på Mjällby skola och studera eleverna lite ;) Kan nog bli rätt så intressant! Det kommer bli en lååång dag, för efter fältdagen åker jag hem till mina föräldrar för att plugga och invänta kvällens träningspass. För att sedan bege mig mot Bromölla efter åtta-snåret.

Kram :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)