torsdag 3 februari 2011

Bra matematik för alla...

...Så lyder titeln på den tråkiga mattebok som jag just nu sitter och försöker ta mig igenom. Det är ju trots allt min läsdag idag och jag har fått tummarna ur röven, faktiskt! Så hoppas bara att jag hinner med en del dag, för det hade varit väldigt bra i så fall med tanke på att jag ligger ett stort steg bakåt. Men har lagt upp ett ordentligt schema nu för allt så bara jag som inte ska hitta en massa andra saker som är roligare att göra och det är ju lättare sagt än gjort!

Gårdagens bestod av en lååång svenskalektion följt utav extraarbete! Därefter var det kalas hos min lilla nästkusin Agnes som gällde :)

Jag har lite planer på att möblera om i vårt vardagsrum, är inte riktigt nöjd med hur det är just nu. Men vi får se hur det blir med den saken. Vi ska i alla fall "provmöblera" i helgen för att se om vi trivs, om så är fallet så kräver ju denna lilla möblering också en ny möbel. När den ska inhandlas är en bra fråga, för då måste man ha pengar och det har man inte jättegott om när man är student. Fast man har ju lite besparingar som tur är, så gäller bara att hitta den perfekta tv-bänken! Har tankarna inne på vit högglans.

En större och djupare soffa, ny tv och dvd är också tre andra saker vi har på vår önskelista! Bara att invänta födelsedagarna ;)

Kram!



Denna kommer från Jysk och kostar ca. 1200 :-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)