söndag 27 februari 2011

Lördag

Bra dag! Började med att jag och Andreas tog bussen in till Kristianstad för att ladda om periodkorten. Därefter blev det lite shopping på HM för min del, väldigt bra kalas tack vare check och presentkort :) Tog även en liten fika på Darins, det är nog mitt favoritcafé det!

Har annars tagit tag i disken från igår och även lagat middag i form av kyckling och ris. På tal om igår så blev inget som det var tänkt. Jag och syster slet som djur och storstädade alltihopa här, bakade och hade oss. Tre kvart innan alla gäster skulle komma för hudvårdsparty, ringer hon som håller i det och meddelar att hon inte kan komma. Hon blev tvungen att åka iväg till akuten. Sådant händer, men här stod vi med massa kakor och grej.. folket kom ändå och det var trevligt att träffa alla :) Hoppas alla vill komma igen om det blir ett nytt datum :P

För övrigt måste jag dela med mig av en kul grej i all stressen som var igår. Vi åker till affären i sista minuten för att inhandla laktosfri grädde, jag tittar på lappen och hugger en i farten. Kommer hem häller upp det i en skål och Emma börjar vispa. Hon vispar och vispar och kör på turbo, men inget händer. Lite märkligt tycker vi...jag tar fram paketen och ser att det är Matlagningsgrädde jag köpt. Bra jobbat Magda! ;)

Ikväll blir det ett bubbligt bad med min kära och lite melodifestival!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)