fredag 11 februari 2011

Ingen skönhet...

...det är Sölvesbrog i ett nötskal på vintern! Blev smått förskräckt över hur dött det var idag, flyttade butiker och tomma lokaler. Det var hemskt! Hoppas att det sker en förändring snart, för det är inte så lilla Sölvesborg ska se ut!

Ja, som ni förstår har jag varit hemma på Lister idag hos mamma och pappa. Slog mig till ro där imorse för att plugga järnet. Här hemma i lägenheten hittar jag bara på en massa annat...Fick lite gjort i alla fall. Var ockskå och klippte mig hos Jenny. Är nöjd, för äntligen ser jag ut från min lugg!

Ska snart ta mig en varm dusch, sen blir det lite tv på det. Halv åtta, Sveriges värsta bilförare och kanske något till? För att sedan krypa ner i sängen med bästa A! :)

Kram!

Hanö är fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)