måndag 14 februari 2011

Koll på läget?

Ja det kan man undra om jag har...jag börjar så smått att få det, men det är ont om tid nu.
Har läst ut en bok idag, plus ett par rätt så saftiga kapitel i några andra böcker.
Annars har helgen varit bra med kalas och mello! Mina föräldrar var här idag med för att lämna alla hjärtans dag presenter eftersom vi inte träffas imorgon.

Tittade också på Änglagård - andra sommaren igår, mycket bra filmer det där! Såg ettan förra veckan, får snart ta tag i att se trean med. Är väldigt nyfiken på hur det ska gå för alla :)
Imorgon väntar skolan, sen hem och fixa lite till mitt hjärta. Ska försöka mig på ett överraskningsförsök! Får se hur det går med det ;)

Änglagård - andra sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)