måndag 28 februari 2011

Skruvat!

Idag var tanken att vi skulle köra ut till Lister och hem till mina föräldrar tidigt på förmiddagen. Vilket vi gjorde, dock var tanken att vi bara skulle stanna en liten stund och hämta hem min lille katt. Den lilla stunden blev två timmar. Därefter körde vi hem till Andreas föröldrar för att hämta lite saker, och där skulle vi också stanna en liten stund eftersom båda var tvungna att plugga idag. Men den lilla stunden drog sig nog mot tre timmar. Ibland är det svårt att slita sig, speciellt när man har något tråkigt att komma hem till som läxorna...

Trots att vi kom hem lite senare än det var tänkt så har jag iaf hunnit fixa det viktigaste till imorgon. Dock är det en himla massa kvar...men ska ta tag i det!! Imorgon börjar min VFU, då ska jag ut till Mjällby och agera lärare, dags att göra verklighet av teorin! Då skruvas tempot upp ytterligare. Yes.

Go´ kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)