tisdag 8 februari 2011

Mjällby AIF!

Fick mitt medlemskosrt av dem idag, därav rubriken ;) Dessutom ringde han som är chef över den del av funktiönärerna som jag ingår i på Strandvallen och frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp i år igen. Svaret är ju självklart! Dessutom har jag också fått med Andreas, så han ska jobba på samma läktare som mig och pappa nu :)

Annars gick skolan idag bra! Men det är väldigt stressigt innan tentan nu, men det ska väl lösa sig till det bästa hoppas jag! Har iaf läsadag imorgon och då jäklar ska det pluggas faktiskt!! Har inget val :P Dessutom åker min älskling på lägerskola imorgon och kommer hem på onsdag igen. Det gillar jag inte riktigt, för nu måste jag sova själv i lägenheten imorgon natt och det har jag inte gjort än...hatar verkligen att sova själv!

Kram!


Bjuder på en lite mer än två år gammal bild från när jag jobbade på Strandvallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)