fredag 13 april 2012

Fredagen den 13e

Klockan närmar sig tre och jag är så gott som färdig med arbetet, bara det att när jag väl sitter där och är lite nöjd med mig själv så inser jag att jag har drygt 2000 tecken för mycket... bara till att sätta sig igen, läsa och korta ner. Ett stort promblem som jag har är att jag har sjukt svårt för att komma igång med skrivandet, när jag väl gör det så slutar jag inte och är inte klar förrän jag skrivit alldeles för mycket! Nåja, inget världsproblem iaf. När Andreas kommer hem så drar vi till gymmet och kör en timme, sen blir det raka vägen hem till matlagning, städning och lite fredagsmys. Dagen är fullproppad och så även helgen. Imorgon ska jag hjälpa till hemma medan min syster och Andreas är ute till sjöss navigerar sjöräddningsbåten. På kvällen tar vi en premiärtur till Bella's med Jennie och Markus. Illa att man inte har varit där tidigare. Och den lilla söndagen består i sin tur av fotboll, Mjällby - Åtvidaberg :)
Så trevlig helg, återkommer när nästa lucka infinner sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)