lördag 7 april 2012

påskafton

Godmorgon! Ska snart bege mig bort till second hand, de har ju halva priset där idag och det kan man ju inte missa. Har även plockat fram alla kläder och sånt som behövs till dagens hemmapremiär på Strandvallen, så efterlängtad! Efter, förhoppningsvis, en mjällbyvinst åker vi sedan till svärföräldrarna på påskmiddag :) Så passar härmed på att önska alla en glad och trevlig påsk!

Bjuder här på några bilder från min och Andreas lilla stuga på Hanö! Ursäkta den dåliga bildkvaliten som uppstod när jag la in bilderna!

Alla bilder har jag tagit själv ute på Hanö, och hyllorna har mamma snickrat ihop!

Hittade denna fina brödlåda på vinden i somras när jag och Andreas röjde! Fattar inte hur de kunnat slänga bort den!

Kryddhylla med fynd från vinden!

En del av det lilla köket!

Lampan som min pappa fick i 20-årspresent till sin första lägenhet! Hittade även den på vinden, målade benen vita och sydde nytt tyg till lampskärmen!

1 kommentar:

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)