måndag 9 april 2012

Lärandeteorier

Usch vad jag är seg i huvudet nu. Har verkligen försökt att sätta mig in i konstruktivismen och det sociokulturella perspektivet idag, men det är banne mig inte lätt att förstå sig på det. Hade hoppats på att få en del klar på arbetet åtminstone, men nej inte en rad har skrivits hitintills. Har ändå till på måndag att blir klar, men har så mycket planerat i veckan med skola och sådär så har nu bara två dagar kvar som jag har tid att skriva på. Jag borde nog kunna fixa det?! Vi får se helt enkelt..
Känns lite sådär med skolan imorgon för att vi börjar två..en jäkla tid. Kommer hem sent sen är det bara att stressa iväg till träningen! Nåja, lite vardagsrutiner såhär efter den sköna påskledigheten skadar nog inte :)

Jag hatar lärandeteorier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)