tisdag 24 april 2012

Trötter

Det har varit en lång dag från 8-16 i skolan, inte vad man är van vid såhär mitt i allt hemarbete. Fick ett skönt besked om att torsdagens inlämning nu är framflyttad till 2 maj. Det gör banne mig stor skillnad för inte är det lätt att skriva ner en uppsats på 11000 tecken på två dagar! Tog även promenaden från skolan till stationen. Har man tiden, så kan man lika gärna passa på. Har även tagit ett beslut om att minska ner på mitt godisätande. Inte för att det någon gång har varit överdrivet, men vill bara försöka bli lite hälsosammare. Sådär som min sambo! Det är vad jag ska jobba på nu, återstår att se hur det går :) Idag har det också blivit bestämt att vi ska åka till Ullared om drygt en vecka! Längtar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)