måndag 2 april 2012

Yeey!

Jag har nu inom loppet av några dagar rott två stora skriftliga uppsatser iland, och två redovisningar, varav den sista idag. Muntlig examination, som gick bra! Jag är så nöjd nu :) Men nog har det kostat mig tid alltid, två veckor och en hel helg, men det kan det ju vara värt! Har även räknat ut att det återstår ca 7 dagar kvar av skolan nu, sen har vi lov! Men det är inte så lyxigt som det låter, desto mer hemarbete är det istället. Som en stor rapport på 8 hp om lärandeteorier och en vetenskaplig b-uppsats och lite annat smått och gott! Nu har ju fotbollen också dragit igång, AIK- MAIF igår, och jag är nöjd med att Mjällby rodde iland med ett poäng, lite tråkigt ändå för de var värda mer. Kommer bli mycket fotboll nu framöver, så jäkla härligt. Absolut det bästa vårtecknet om ni frågar mig :D

Blev förresten en runda på stan idag med Andreas. Tänkte titta på lite nytt, men det slutade med att jag kom hem med nada medan min andra hälft bar hem tre fulla kassar?! Vad hände där? Men måste säga att han gjorde bra kap, köpte kläder för ett värde av 2100 kr, men betalade ynka 650 kr. Tack vare rea, rabatter och ett presentkort!

2 par strumpor, 2 långärmade tröjor, 3 t-shirtar, 1 kofta, 1 par chinos och 1 par jeans!

2 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)